25 Haziran 2012 Pazartesi

Sanal Alem Cesurluğu nedir abi ya kendinize gelin...


Şimdi bu yazıya bilindik bir konu ile başlayacağım. Yani kardeşim bilindik bilinmesine ama her seferinde de mi bu olaya maruz kalırım anlamadım ki? Konu sanal alem cesurluğu. Hayır yani şimdi şu her bilindik olaylardan sonra sanal alemde kendini huzurlu hissetme olayından bahsediyorum. Ne yani sığnak mı o sanal alem kimsenin bulamayacağını sandığınız bir mağara mı? Madem bir şeyle ilgili fikrin var yaz günlüğüne. Yok sonra kişiye belli etmeden onunla ilgili düşüncelerini atarlı bir şekilde sanal aleme yazmak filan olmuyor. Bunların en başı Twitter. Sonra atılan bu tweetlerden sonra bizi boşu boşuna uğraştırma abi ya. Yok o laf bana mıydı yok sana mıydı baya kasış bir olay. Ha bir de en önemlisi hani şu arkadan hiçbir olayı bilmeyip de: “Sana yazıyor sanki. Hem yazsa bile isim vermemiş üzerinde durma yani.” diyen tikiler yok mu en çok onlara bitiyorum. Yahu olayı bilmiyorsan üstüne üstlük bu olay hiç başına gelmemişse edebinle otur karışma sen. Ay ama lütfen benim kim olduğumu bilen ve okuyanlar varsa üzerlerine alınmasınlar sadece yazmak için popüler bir konu buldum yazıyorum. Neyse kısacası anlatmak istediğimi daha fazla anlatırsam derin konulara gireceğim. Kesmek en iyisi ama bazen bende kendimi bu cesurluğun içinde bulabiliyorum ama artık kendimi tutmayı öğrendim. Ama lütfen siz yapmayın ok kişinin kalbi kırılıyor olabilir.
Düşük Bel Kot

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder