20 Haziran 2012 Çarşamba

İlk yazı X_X

Öncelikle herkese merhaba ^.^,
İlk yazıya nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Aslında bu blogu da yazabileceğimden de hiç emin değilim. Üşengeç  bir kızım ve ben size en baştan yaşımı belirteyim 14, yani ona göre okuyun sonra yaş problemi yaşamayalım aramızda. Uf gene zırvaladım kendi kendime. Bence bu blogumu tek bir kişi bile okumayacak. Çok eminimm :). Birçok blog var ve bazıları profesyonel. Şimdi size soruyorum onlar mı ben mi? Tamammm biraz hızlı oldu çünkü şu anda elinizin exit tuşuna gittiğini görebiliyorum. Bu blogu asıl yazış amacım kesinlikle sanal dünya da bir devrim filan yapmak değil. Amacım annemle babamın yaz tatilimi aptalca geçirmemem yönündeki öğütlerinden kurtulmak. Aslında baya bir haklılar. Dün evde aptal aptal bütün gün bilgisayarda ve telefonda takılarak geçirdim. Hazır kendimi ilk yazıda açmışken bu blogu birazda kendi yazma şevkimi geliştirmek için yazıyorum. Sizlerde benim deneme tahtam oluyorsunuz. Öhö öhö özür dilerim ağzımdan kaçtı bir nevi arkadaş filan oluyosunuz :). Neyse ilk yazıyı mahvettim. Baya bir sıkıcı yazı oldu ya :(. Neyse bunu silecek halim yok ama lütfen diğer yazılarım gelirse okuyun söz veriyorum sıkılmayacaksınızz :). Bu arada okuduysanız lütfen yorum atar mısınız? Kendimi bu konuda sizin görüşlerinizle geliştirmek istiyorum.

2 yorum:

  1. kendine haksızlık etme hiç de sıkıcı bir yazı olmamış :))

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler senin yazınıda okudum yazar olmalısın :)

    YanıtlaSil