29 Haziran 2012 Cuma

Blog hali işte napıcaksın yazı mazı yuvarlanıp gidiyoruz. Ya sen?


Saat 01.00 kaç gündür gece yazıyorum tam yaz tatili havası. Hele hele dün saat 03.30’da yazdım sormayın o depresyon haliyle. Yarın bakalım kaçta? :S. Artık uyuyamamaktan korkuyorum ya ahahah :D. Uzatmiyim lafı arkadaşım neyse bu yazıyı yazmaya başlamamın amacı şu kaç gecedir blog yaşamımda birkaç dilekte bulunmaktır. Dileklerden önce bir şey söyleyeceğim: “Şaka maka ben bu blog yaşamını iyi kaptım bir sürü filan blog okuyorum. Ne okur-yazar kız oldum peh. İnsanlar Reina akanzi peşinde ben Blogya’ya akıyorum. Tamam tamam aşırı yoğun gece hayatımı anlatıpta sizi kıskandırmayayım yazık. Six-pack görmüşü var görmemişi var. Öyle değil mi? :D hehehehehe. “. Diyeceğimi dedim arkidiş şimdi gelelim bu benim soğuk şakalarımdan dileklerime.
Ya doğum günümde yaklaşıyor aslında 2 Ağustos hani şu dilek olayını doğum günümde mi yayınlasaydım ne. Ya da neyse şurada biz bizeyiz caaanım. Alt tarafı birkaç dilek. Halledersiniz siz hihihhihi.
Dilek #1
Aç gözlü görünmek istemiyorum ama lütfen bloğum artık 30 üye filan olsun yaaa L. Herkesin 30 – 300 arası üyesi var, ezikleniyorumm.
Dilek #2
Aslında bu dileğimi birinci olarak görüyorum gözümde çünkü birinci dileğim şaka lütfen benim reklamımı filan yapma rica ediyorum. Hayır ısrar etme lütfen.(Şizofrenliğim bitti devam ediyorum.) Sadece birkaç yorum istiyorum sizden hele hele baya sevdiğim blog yazarları atarsa çok mutlu olurum isim vermeyeceğim bu konuda ama birkaç tane favorim var. Yorum, yorum ve yorum istiyorum sadece çünkü yazılarım hakkındaki görüşleriniz önemli benim için J.
Dilek #3
Benden daha çok ışığa sahip olduğunu düşündüğüm arkadaşımın üyesi olun lütfen J. Aslında reklam filan amacım yok sadece bence güzel yazıyor ve daha çok üye hak ediyor. Pink Infinity’s World “http://pinkinfinityworld.blogspot.com/” . Bugün bana küpe hediye etti canım arkadaşım J. Üyesi olun birkaç yazısını okuyun pişman olmayacaksınız. Şu anda onu yazdığımdan haberi yok İstanbul’da değil ama siz ekleyin J. Şu koca 3 senedir beni bırakmayan tek arkadaşım ve blog yazmaya beni ikna eden kişi.
Dilek #4
Blog sitesi artık düşünce gücüyle çalışmalı bence yani bloğumun şeklini değiştirmek için bir sürü tuşa basmak çok kasış.
Dilek #5
Bu dilek dahil yazacağım birçok dilekte de zırvalayacağım o yüzden siteyi kapatabilirsin :D. Ama merak edersen oku.
5.dileğim ise şu yaz kilo almamam. Geçen yaz o kadar kilo almıştım ki birkaç hafta öncesinden aldığım eteklere sığmıyordum. Kİ işin kötü tarafı etekler dar etekler değillerdi gayet bollardı.
Dilek #6
Canım ya eğer hala okumaya devam ediyorsan sen iyi bir arkadaşsın ya da aşırı sabırlısın.
Bu dileğim artık aşırı utangaç olmamam için. Yani güneş gözlüğünü takıpta havuz başındaki mavi gözlü, sarı saçlı, six-packli çocuğu siyah camlı gözlük atından izlemeyi bırakmalıyım ya da sırf ismini öğrenmek için FBI’dan daha iyi araştırma yapmamalıyım. Cesaretimi toplayıp sormak her zaman daha iyi (olgun biri oldukça).
Dilek #7
Bu son dileğim ve bu dileğimi yazım aptalca olmuş olsa bile okumuş olan sabırlı veya iyi blogdaşım için kullanıcam. Yani senin için. Umarım senin gibi blogdaşlara sahip olursun. Bu arada gaza geldiğim için yeni bir kelime ürettim dikkatini çekmiştir :D.
xoxo,
Düşük Bel Kot

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder