22 Haziran 2012 Cuma

Bir kankayla nasıl kopulur? Sor bakalım küçük


Bugünün çok güzel olduğu gerçeğiyle baya bir yüzleşmem lazım. Tahmin edebileceğiniz gibi yine Akmerkezdeyim hihihhi . Söz bir dahakine Kanyon’a filan gideceğim ama iyi yönden bakalım Akmerkez benim sayemde zengin. Neyse sonunda yaz tatilinin geldiğini hissettim. Oh be artık gam yemem dostlarım. Bir yandan sınava giren arkadaşımda oldu canım ya hazırlık sınavı liseye geçecekte. Daha dün gibiydi gözümün önünde büyüdü yavrucak. Ahahah tamam fazla kopuyorum ama söz bugüne özgü bir şey. Bakın size tavsiye veriyorum bir seneniz çok kötü geçtiyse yaz tatilini iyi değerlendirmeniz lazım. Örneğin ben aşırı yakın bir kankam ile spora başlayacağım. Yine de bunun istikrarlı olarak süreceğinden emin değilim. Spor yaptıktan sonra eve yağlı bir tavuk çağırmış insanım ben. Hiç yüzünüzü filan buruşturmayın kabul edin sizde öyle şeyler yiyiyorsunuz (eğer vejateryan değilseniz). Tamam zevk için hayvanların öldürülmesine karşıyım yani bir çanta için yılanların, timsahların katledilmesi çok canice ama bir yönden bakın besin zinciri diye bir şey var. Potasyum vs. ama yinede sizin görüşünüze de saygı duyarım o ayrı. En son bugünden bahsediyordum neyse saat 09.00’da buluşupta AVM’nin açık olmadığı gerçeğini oraya vardıktan sonra anlayan iki arkadaş olduk. Ne yani özlemişiz birbirimizi ne yapalım? Dışarıdaki küçük kopuş hikayelerimizin dışında olaya dönmek istiyorum. Yani şimdi ne kadar koptuğumuzu ve dışarıda shuffle yaptığımızı filan yazsam inanmazsın o yüzden izin verde bloğumda(allahım ne kadar kıro bir kelime?!) rezil olmayayım :D. İçeriye geçeyim en iyisi… Kahvaltıyı Starbucks’ta edin derim fakat sonradan kaçırdığınız kafein miktarı kafanızı güzel yapıp bütün paralarınızı yerse benden değil. Sağolsun arkadaşım yanımda iki tane frappuccino içtikten sonra coştuğu için. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….kahvaltınızı bitirmenizi bekledim de J.  Dopingi aldınız (Bu kelimenin nasıl yazıldığını bilmiyorum beni suçlamayın) ve alışverişe hazırsınız. Ahahaha unuttuğum bir nokta var dedikodunuzu da bitirdiniz şimdi odaklanın. Zara, Oxxo, Accessorize ve telefon kapçılarının bulunduğu yeri talan ettik açıkçası biz, sizde yapabilirsiniz.  Neyse kararlaştırdığınız mağazaları talan ederek gezin zaten biraz mağazaya birkaç defa gireceğiniz kesin. Yine de en çok kopma anı yaşacağınız yer kitapevi olacak bu bir gerçek. Birçok kitap, sessiz ortam ve bir kanka. Gülmemen için sebep? Günün sonunda ne kadar çok kafein tüketsen bile yorulacağın kesin o yüzden BBM, WhatsApp veya direkman mesaj gibi şeyler icat edilmiş. Voice Note gönderebilirsiniz birbirlerinize ki ben en çok bunu öneriyorum aşırı kopuş bir durum oluyor. Aptalca şeyler bağırmak ve aptalca müzikler söylemek sesli notu baya bir komikleştiriyor. Ne yapıyorsun sen odada diye seslenişine hazır olun annenizin. Neyse ben kendi yaz tatilimin güzel gününden birini elimden geldiğince güzel anlattım eğer öyle arkadaşlarınız yoksa suç bende değil ona göre J. Ve lütfen okuyan biri  üye olsun 1 üyelik bir blog kadar ezik düştüğüm bir durum yok :D. 

1 yorum: