8 Ocak 2013 Salı

Teşekkürler

Şu anda gmail adresime baktım. Hani dedim belki mezuniyet kıyafeti resimleri gönderen bir allahın kulu olur diye. Yok arkadaş yok. Neyse atarsınız umarım. Ama bana gelmiş iki mailden dolayı şok oldum. Ben bu blogumu eğlence amaçlı olarak açmıştım. İki mailden bir tanesi blogumu sadece tebrik etmek için mail atmış ve şans eseri bulduğunu söylemiş. Yani ne kadar mutlu olduğumu anlatamam tabi artık ben o maili kaç yıl sonra aldığım için görmemişim. Arkadaş diğer mail ise baya bir sofistike. Dikkatinizi çekerim "sofistike" dedim bu kelime sözcük dağarcığıma nasıl girdi nereden ve neden girdi hiç mi hiç bilmiyorum. Neyse diğer mail ise bir CEO'dan hahahahaah bak şu Allah'ın işine. Hani birinci maile çok sevindim ama ikinci mail hem bir CEO'dan olduğunu iddaa ediyor hem de ingilizce. Hani arkadaş adam hangi kafayla yazılarımı okumuşta ingilizce zannetmiş bilmiyorum. Ama genede bana atılan maillere cevap vermediğimi söyleyeyim. Sadece atanlara çok teşekkür ediyorum :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder