30 Ocak 2013 Çarşamba

Alacağımız yokta insan bekliyor işte...


Bildiğin gibi sevgili okurum yakın bir zamanda iPhone 5 çıktı. Şimdi alacağımız yokta bekliyoruz işte havasında bir yazı yazmayı planlıyorum :D. Sonuçta iPhone nedir ya da nasıl kullanılır gibi bir yazı yazmayacağıma emin olabilirsin. Zaten biliyorsundur. Sadece kılıflar hakkında yorum yapacağım.
Allahım o ne biçim güzel kılıflardır ya. Şeytan diyor telefonu alma git yirmi tane kılıf al.  Hani bir insan bu kadar imrendilir ben anlamıyorum.  Yok böyle çiçekli olanlar, arkasında gözlük ayna çıkaranlar filan, olmuyor yani imreniyoruz çok fena :D.
Ha bir de zımbalı var!! İnsana “Hahahaah yok deve” dedirtiyor. Tamam anladık zımbalı her şey popüler, biz kızlar ölüyoruz zımbalı tişört ve şortlar için ama bıktırdınız bence. Abi telefonu tutacağız tutamıyoruz. Neden? Çünkü zımba batıyor!
Bu arada iPhone 5’ler şarj konusunda kötüymüş. Forum sitelerinde filan okudum yani almayı planlıyorsanız dikkat edin. Herhalde ekran genişliğinden midir nedir şarjı dayanmıyormuş o kadar fazla. Gene de çok güzel telefon ama almaya gerek yok bence ne yani belediye dağıtmış gibi duruyor sonra.  Ülkece manyak zenginmişiz de bizim haberimiz yokmuş!!
Neyse her şey tadında iyidir sevgili okurum yazıyı burada bitireyim. Bundan sonra kılıf resimleri daha çok ilgi çeker J.




Not: Çok büyük bit deililik yaparak her kelimeyi farklı renk yapmaya çalıştım :D. Sırf sizin için değerinizi bilin. Bir daha böyle bir şey yapmayacağım insan oturuduğu yerden nasıl yorulur en büyük kanıtııı :D!!

Düşük Bel Kot  

9 yorum: