8 Ocak 2013 Salı

MEZUNİYET KIYAFETİ ÖNERİLERİNİZE İHTİYACIM VAR :)

Sevgili Okuyucularım,
Bildiğiniz gibi 2 günlük kar tatilindeyizzz :D. Ne kadar mutlu olduğumu anlatamam bile. Sonuçta ben bir öğrenciyim olgun karşılamaya çalışsam bile içten gelen bir haykırış gibi. Şu anda bu yazıyı neden yazdığımı bilmiyorum bile. Ama şunu fark ettim şu sene sonunda gireceğim sınavdan dolayı çok boşladım blogumu. Çok mutluyum 15 kişilik bir üye kitlem olmuş. Bugün yaptığımız oturup film izlemek, tumblr'da takılmak ve Coco (arkadaşımın köpişi)'yu arkadaşımla gezdirip bahçede takılmak oldu. İyi hoş tatil oluyor da ben şu okul ortamını çok özlüyorum arkadaş. E tabi yok ki bir gece hayatı filan böyle akalım Taksim'e filan. 14 yaşında normal bir kızım işte evden okula okuldan eve... Hoş ben kendimi 20 yaşımda merak ediyorum sanki hiç değişmeyecekmiş gibi geliyor. Aslında evde oturmak en büyük hobilerimden filandırda ödevler olunca hoş olmuyorr. Uffff baya bir öğrenci stili yazdım di mi? Pardon artık nasıl bir dolmuşsam. Aslında bu yazıyı yazmamın amacı mezuniyetimin yavaş yavaş yaklaşıyor olması. 2 hafta sonra sömestr tatiline gireceğiz ve ben o sırada kendime mezuniyet kıyafetleri bakacağım.

Lise'ye geçiyorum ve sene sonunda bir mezuniyetimiz olacak. Sizden isteğim beğendiğiniz mezuniyet kıyafetlerinin resimlerini bana yollamanız :). Renk olarak en çok sarı istiyorum ve modeli fark etmez yeter ki uzun bir elbise olmasın. Lütfen resimleri dusukbelkot1@gmail.com adresime gönderin :). Çok mutlu olurumm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder