10 Ocak 2013 Perşembe

REVENGE vs. İNTİKAM


 Bildiğiniz gibi geçen hafta Perşembe günü yayınlanan “İntikam” dizisi aslında Amerika’da şu anda 2.sezonunu oynayan “Revenge” dizisinden uyarlanmıştır. Ben şu anda Revenge’in 1.sezon sonlarındayım ve Türkiye’de dizisi çıkmadan çok önce izlemeye başlamıştım. Uyarlandığını görünce ilk şaşırdım hani bizim neyimize diye düşündüm. Ama sonra izleyince fikrim baya bir değişti. Karakter tamamen oturmuş hani pes doğrusu. Hele hele Beren Saat mükemmel oynamış. O Fatmagül karakterinden sonra toparlayamayacak filan zannediyordum ama hiç öyle olmamış. Aslında laf aramızda ben hala Amerikan versiyonunu seviyorum nedeni ise 45 dakika olması. Yani bir bölüm için iki saatini öldürmüyorsun.  Gene de birinci bölümdür diyip izledim. İsimler bazı yerlerde komik kaçmış ama karakterler fiziksel özellik açısından filan baya benziyorlar birbirlerine.  Örneğin dizideki Victoria (Hani o zengin kadın böyle hafif cadaloz) ile Şahika arasındaki benzerlik der susarım. Beren Saat ise Emily VanCamp’ten daha güzel olduğu kesin. Kısacası iki dizi arasında da pek bir farklılık yok. Bizimkileri tebrik etmek lazım doğrusu. Umarım ilerleyen bölümlerde de aynı tepkiyi alırlar. Çok sakin bir yazı oldu böyle kuzu kuzu yazdım kuzu kuzu gidiyorum. Noluyor bana? Böyle atraksiyon filan yok. Umarım diğer yazımda eğlenirsiniz asdgsswggdsfag(ergen gülmesi). İnsan okur-yazar bir genç olunca ister istemez film,kitap,müzik gibi entelektüel konularda ciddileşiyor. Neyse lafı uzatmaya gerek yok okuduğunuz için teşekkürler. Hepinizi öptüm çok.
Xoxo,
Düşük Bel Kot

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder